Re: Monitor

Autor: Greg Trzaska (espdata_at_tiac.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 17:15:11 MET

Gregorio Kus wrote:

> no wlasnie.
> mnie tez to strasznie denerwuje - za kazdym razem gdy czytam na ten
> temat wgapiam sie w ekran az mnie oczy bola zeby go, skurczybyka,
> zobaczyc
>
> Grego
>
> p.s. :-)
>
> --

Wiesz Grego ja robilem to samo i kurcze mialem klopot, powazny klopot.
Za cholere nie moglem go zobaczyc !!
Moze moj SONY jest jakis felerny i za dobrze odbiera ?
Ale mam dwa i oba tak samo odbieraja, nie moge zobaczyc zadnej roznicy
poza tym ze w obu obraz jest fantastyczny !!
No coz w innych tak juz nie ma, tam widac roznice, nawet w tych niby
trynitronach obraz nie jest tak dobry.

pozdrawiam i wracam do szukania tego "skurczybyka" ciemniejszego, jak
znajde to napisze o tym!!
Grzes
<trzaska_at_ibm.net>