Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 06 Mar 1997 - 15:39:58 MET

Marek Oberman wrote:

> Nie taki znow osobliwy, bo ile osob stac by bylo
> na kupno np. Photoshopa, Corela za 20 baniek.
> Nazw programow kosztujacych powyzej 20 mln
> moznaby wymienic jeszcze sporo.
> Czy czlowiekowi chodzacemu do 3-4 kl liceum
> da ojciec 14 baniek na MSOffice.
> A tak popracuje troche i moze do czegos
> wkoncu wykozystac swoj komputer.

Choroba, ja chcialbym jezdic Mercedesem, a jezdze jakims
barachlem... Czy to znaczy ze jak ukradne Mercedesa
to bede "moralnie rozgrzeszony" bo mialem taka chec?
Jak kogos nie stac na komputer czy oprogramowanie, to
przepraszam, niech sie bawi czyms innym. Nigdzie nie jest
powiedziane ze KAZDY KTO MA TAKA CHEC ma miec komputer
i oprogramowanie. Moze miec ten, kogo na tak droga zabawke
stac. Ukradzenie programu
jest takim samym zlodziejstwem jak ukradzenie telewizora,
roweru czy samochodu. Nie nazywajmy piractwa PIRACTWEM,
nazwijmy je po imieniu - to jest ORDYNARNE, ZWYCZAJNE
ZLODZIEJSTWO.

Andrzej Lewandowski

Ktory nie zyczy sobie byc okradany, i bedzie tepil
wszystkich ktorzy beda probowali to robic.