Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Piotr Tauzowski, g.TK s.9, t.105102 (ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 15:35:09 MET

> Ja, Krzysio (siedzi obok), Tomek (pracownik CAMK, numeryk).

A w ogole probowaliscie w srodowisku? A kolega numeryk niech zgadne
na dodatek pewnie pisze w fortranie i na dodatek strukturalnie (bo
jak mozna inaczej w fortranie).
Ja tez zajmuje sie numerka (MES) i najlepsze moje narzedzie to C++
obiektowe w drodowisku graficznym (niestety Windows na razie).
Produkowalem kiedys knoty pod DOSem ale szybko mi przeszla ta
syzyfowa praca