Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 20:06:26 MET

Piotr Tauzowski, g.TK s.9, t.105102 wrote:

> A w ogole probowaliscie w srodowisku? A kolega numeryk niech zgadne
> na dodatek pewnie pisze w fortranie i na dodatek strukturalnie (bo
> jak mozna inaczej w fortranie).
> Ja tez zajmuje sie numerka (MES) i najlepsze moje narzedzie to C++
> obiektowe w drodowisku graficznym (niestety Windows na razie).
> Produkowalem kiedys knoty pod DOSem ale szybko mi przeszla ta
> syzyfowa praca
Tys prawdziwej numeryki chyba na oczy nie widzial...
Sprobowal bys marnowac jakimis zabawami z grafika czas takiego np.
32-procesorowego Exemplara jak ten w krakowskim Cyfronecie. Tam sie,
facet, przygotowane zadania obliczeniowe kolejkuje i one sie wykonuja
bez nadzoru uzytkownika!.
Oczywscie samo przygotowanie mozna robic w okienkach jak ktos lubi (na
jakims X-terminalu rzecz jasna, bo na czym? ;-)) Nawet troche to
potestowac w trybie "development" (tylko 1 procesor do dyspozycji).
Potem sie rekompiluje na rownolegle, puszcza do kolejki "production" i
czeka...

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa