Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 05 Mar 1997 - 16:28:07 MET

On Wed, 5 Mar 1997, Piotr Tauzowski, g.TK s.9, t.105102 wrote:

> A w ogole probowaliscie w srodowisku? A kolega numeryk niech zgadne
> na dodatek pewnie pisze w fortranie i na dodatek strukturalnie (bo
> jak mozna inaczej w fortranie).

A jak inaczej (szczere oburzenie :-)))

> Ja tez zajmuje sie numerka (MES) i najlepsze moje narzedzie to C++
> obiektowe w drodowisku graficznym (niestety Windows na razie).
> Produkowalem kiedys knoty pod DOSem ale szybko mi przeszla ta
> syzyfowa praca

m$ się tutaj używa w sposób następujący - pisze się kod pod jakimś powerF
i go tam debuguje. następnie bierze kod i puszcza na sparku lub Linuxie.
Większość nie używa jednak m$ - zasada jest taka że ten kod liczy, nie
rysuje okienek, sztuka więc aby dawał dobre wyniki i był optymalny.

Tomek oczywiście smaruje w grafice (he, xterm nazwać grafiką), ale piwo
dla tego kto powie jak zmusić aby IRIX miał konsole tekstową :-)

Pozdrawiam,
Wojtek

--
   __   _