Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 16:04:39 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> teraz komputery o duzo wyzszych mocach sa juz w domach, wiec ten argument
> tez odszedl w zapomnienie. zas protokoly opracowane dla xwindow nadal
> nie stracily na aktualnosci i funkcjonalnosci, i nadal bija na glowe
> zdawaloby sie 'nowoczesne' interfejcy windy, a nawet os/2.

Pozwole sobie wyrazic zdecydowane ODMIENNE zdanie. Akurat uruchamiam
ten sam program pod NT i pod AIX. Od samego widoku AIXa chce mi sie
wymiotowac... Nie mowiac o tym, o ile wolniejsze sa wszystkie operacje
graficzne. Na temat "nowoczesnosci", "efektywnosci" protokolu xs-windows
polecam ksiazke ktora juz raz poleaclem (Handbook of UNIX Haters).

> o mniej popularnych,
> niemniej jednak dobrych systemach nawet nie wspomne. widziales na unixy
> inny interface graficzny niz xwindow ?

Czy NeXT to tez xwindows?...

> napisalem "odpowiedniki z pewnoscia znajdziesz". jakies pytania ?

Gdzie, gdzie?... Adresy, telefony prosze!!!

Andrzej Lewandowski