Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 18:06:29 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

>Pozwole sobie wyrazic zdecydowane ODMIENNE zdanie. Akurat uruchamiam
>ten sam program pod NT i pod AIX. Od samego widoku AIXa chce mi sie
>wymiotowac... Nie mowiac o tym, o ile wolniejsze sa wszystkie operacje
>graficzne. Na temat "nowoczesnosci", "efektywnosci" protokolu xs-windows
>polecam ksiazke ktora juz raz poleaclem (Handbook of UNIX Haters).

no i co w tej ksiazce jest. marudzenie ze trzeba sie zalogowac ?

>Czy NeXT to tez xwindows?...

w pewnym sensie tak, ale to spora modyfikacja. zgodna w dol z xwindow.

>Gdzie, gdzie?... Adresy, telefony prosze!!!
>
>Andrzej Lewandowski

wiesz co ? nie bede sie juz produkowal. uzywaj swojego kochanego NieTe,
ktory niespecjalnie potrafi sobie radzic na 4rech procesorach i sie zapycha
z byle powodu. ktory nie jest w stanie wytrzymac obecnosci wiecej niz
pieciu userow, ktory sie przytyka z niewiadomo jakiego powodu, ktoremu
niewiadomo co potrafi sie na ekranie narysowac, ktory za zadanie
pierwszoplanowe
uznaje rysowanie na ekranie a nie wlasciwa prace itp/itd.