Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 09:52:22 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>tak . T bylo dobre w czasach zamierzchlych kiedy komputrey kosztowaly tyle
>z zlocie co wazyly a luserom zostawal tzw. dumb terminal.
>
>Te czasy odeszly zauwaz.

teraz komputery o duzo wyzszych mocach sa juz w domach, wiec ten argument
tez odszedl w zapomnienie. zas protokoly opracowane dla xwindow nadal
nie stracily na aktualnosci i funkcjonalnosci, i nadal bija na glowe
zdawaloby sie 'nowoczesne' interfejcy windy, a nawet os/2. o mniej popularnych,
niemniej jednak dobrych systemach nawet nie wspomne. widziales na unixy
inny interface graficzny niz xwindow ? bo ja nie. a wiesz dlaczego ?
bo mimo niskiej ilosci zasobow jakie pochlaniaja, nadal sa b.elastyczne
i umozliwiaja zdalne uruchamianie programow graficznych, a tym bardziej
lokalne. przyklad masz przed swoim tekstem.

wiec gdzie to odejscie w czas przeszly ?

>podobnych
>No wlasnie.

napisalem "odpowiedniki z pewnoscia znajdziesz". jakies pytania ?