Re: Full duplex 16 bit (bylo full duplex)

Autor: Rzeznik (rzeznik_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 04 Mar 1997 - 15:52:45 MET

Tomasz Slodkowicz <slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5fevps$dtp_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Alez nie ma czegos takiego jak Vibra !!!
> Vibra16 to oznaczenie chipa produkowanego przez CL. Jest on szeroko
> rozpowszechniany jako OEM dla producentow innych kart, oraz montowany do
> nowszych SB. Tak wiec te wszystkie sensacje powyzej sa troche..., no...,
> tego... ;)

Nie, oczywiscie Vibry nie ma, a to co mam w swojej karcie, to fantom :)).

Moja karta to SoundVision z Vibra16, do tego mam Wave Table, najnowsze
sterowniki CL i wszystko pali jak burza. Zero problemow, a taniej i mniej
szumow.

Rzeznik