Re: Full duplex 16 bit (bylo full duplex)

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Mon 03 Mar 1997 - 17:55:24 MET

Maciej Figatowski (MFigatowski_at_impaq.com.pl) wrote:
> Virba ma porozumienie z Creative (jako jedyna chyba) odnośnie
> specyfikacji SB16, więc kości Vibry 16 są w pełni zgodne z
> oryginalnymi SB16. Działają z nią wszystkie drivery SB16 (włącznie z
> najnowszym upgradem Rev.8), więc rozróżnianie jej jako "OEM-owa wersja
> SB16" jest nieporozumieniem (oczywiście jest wersja OEM Vibra 16 ...).
> Z ciekawostek: Vibra 16 ma niższy poziom szumów od SB16 (prawie dwa
> razy!), a Creative niektóre nowe karty wyposarza w kości Vibry i
> sprzedaje jako oryginalne SB (np. widziałem już taką SB 32 PnP).
> Jedyny kłopot to wspomniana już regulacja barwy ...

Alez nie ma czegos takiego jak Vibra !!!
Vibra16 to oznaczenie chipa produkowanego przez CL. Jest on szeroko
rozpowszechniany jako OEM dla producentow innych kart, oraz montowany do
nowszych SB. Tak wiec te wszystkie sensacje powyzej sa troche..., no...,
tego... ;)

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland