Re: Co zamiast Windows 95?

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 16:49:40 MET

On Sun, 2 Mar 1997, Przemyslaw Baranowski wrote:

> Opowiastki takie mozna wlozyc pomiedzy bajki, a dlaczego? Dlatego, ze
> wymieniajac system musisz zmienic caly soft na jakim dotychczas
> pracowales. Jezeli masz go za kilkadziesiat milionow, to sobie go wywal
> i szukaj jakiegos shareware lub free, ktory nawet nie wiadomo jak
           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> bedzie chodzil. A ten szybki serwis... Jak ktos nie mial problemow, to
  ^^^^^^^^^^^^^^

I już, przekonanie ludzi że jak już płacisz to już musi działać.
Przeczytaj swoją gwarancje na oprogramowanie (zakładam że masz legalne) i
wtedy możemy dyskutować dalej.

> by uwiezyl, ze wielu chetnych czeka, by zaraz pomoc. Albo odesla do
> archiwow, alby do doc'ow. Malo jest takich (mimo wszytko jeszcze sa),

Jasne, m$ za każdym raze próbuje wyważać otwarte drzwi, budujące.

> ktorzy udziela wyczerpujacych informacji lamerom. Zmiana systemu to
> powazne koszty i wielka niewiadoma. Wielu i tu jest takich, ktorzy
> gromko krzycza przeciwko W95 i korzystaja z linuxa, ale po cichu na
> drugiej partycji pocichutku drzemie im W95, albo W3.11 z calym

Tak, mam dos-a, czasem też lubię sobie pograć. Ale założyłem go sobie
trzy/cztery miesiące po Linuxie.

> zasadniczym softem do niego. Linuxa uzywaja do pisania listow w
> konferencjach, a do roboty jednak niezbedny jest im W...

Bo się posikam ze śmiechu :-) W swojej okolicy nie mam żadnego W i nie
będe miał nie dlatego że nie stać mnie na niego, nie lubie czy coś jeszcze
innego. Ja go po prostu __nie__ nie potrzebuję, to co mam wykonać wykonuje
na Linuxie i już.

Pozdrawiam,
Wojtek

--