Re: Siupy, dwa HD i instalowanie systemow - chlip, chlip

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 02 Mar 1997 - 18:28:51 MET

Dnia 2 Mar 97 Mariusz Studzinski napisał(a) co następuje:

[...]
> Ja nie twierdze, ze to Linux mi tak namieszal chociaz na 100% nigdy
> nie mozna byc pewnym - jak się uruchamia installer Linuxa (Debian) to
> przez ekran przewijaja sie tony smieci (jakie to on urzadzenia
> wykryl). Wsrod nich pojawil sie miedzy innymi moj HD nr.1 (IBM DAcos
> tam) mimo, ze byl wylaczony w setupie (ale juz pozniej przy zakladaniu
> partycji Linux i Swap) nie byl dostepny !!

Skoro był podłączony do kontrolera, to go wykrył. Jemu to wsio rawno, czy jest
ustawiony w setupie, czy nie, bo procedurę identyfikacji ma jedną, powtarzaną
dla każdego znalezionego kontrolera (max. 4 kontr. po 2 dyski).
Dysk mógł być potem 'niedostępny' przy zakładaniu partycji, jeśli nie było na
nim wolnego miejsca na partycję.
A co do problemów, to zawiniła zapewne błędna/niedopracowana procedura
instalacji LILO w Debianie (1.2).
A poza tym, to bardzo dobry system.

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html