Re: Dystrybucje Linuxa

Autor: Michal 'CeFeK' Cegla I (cefek_at_urgentmail.com)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 15:04:26 MET

On Thu, 27 Feb 1997 13:49:59 GMT, Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl (Mariusz
Studzinski) wyharczal do Cefka:

| nimi jest? Ktora jest najlepsza? Czy sa wzajemnie kompatybilne
To sa trzy dystrybucje produkowane przez roznych ludzi. Slack --
zamknieta grupa. RedHat-komercha, a Debian -- mnostwo pakietow,
grupa ktora to tworzy jest otwarta i wogole.
Tera(z) wedlug mnie hierarchia (testowalem wszystkie trzy dystrybucje,
to sie moge madrzyc ;) ).
1. Najlepsza -- Debian
2. Potem -- Slackware (96)
3. Zdecydowanie slaba -- RedHat.
O wiecej szczegolow zapytaj sie na grupie linuxowej.

Ktora ewentualnie wybrac? Jakie sa numery
| najnowszych wersji?
dla zielonego? Debian.
Wersji dystrybucji?
Redhat: 4.0.0,
Slack 96 - 3.0.0
Debian -- nie pamietam ;(

Nasz szkolny gateway jedzie na Debianie. Jechal na Slacku, ale cosik
nie dzialal. Nie zblize sie do niego natomiast z RedHatem. Jakas
awersja? ;)

| P.S. Kupilem sobie ostatnio wiekszy dysk i nabralem ochoty na
| eksperymenty :)

To sobie przetestuj wszystkie ;) polecaM.
| Mariusz Studzinski

Jakbys mial problemy, to pisz do cefek_at_urgentmail.com (to ja ! ;) )
Jakbym nie znal odpowiedzi, to sie popytam. Takze spx.