Re: GUS Classic & GUS PnP

Autor: Leszek A. Szczepanowski SQ9ANR (twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 01 Mar 1997 - 16:09:43 MET

On Fri, 28 Feb 1997, Domin 'Alien' Wnek wrote:

> Jasne. Wszystko jest w porzadku, wprawdzie DirectX nie uwaza driverow do
> GUSa PnP za 'certified', ale i tak chodza bezblednie (mowie o wersji 2.0
> Beta 4 - pewnie wersja final bedzie uwazana przez DX za 'certified')

Też mi się tak wydaje. Wersja Beta4 jak na razie jest chyba najbardziej
stabilna. Ciekaw jestem ile jeszcze będzie tych wersji :-)

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |