Re: HP 690 vs Epson 500

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 19:08:53 MET

Dnia Thu, 27 Feb 1997 03:09:02 GMT, sagnes_at_free.polbox.pl napisal(a):

>Generalnie Epson vs HP (ew. inne firmy)
>
>IMHO (oraz w opinii kilku innych gosci)
>Epson ma w Polsce NAJGORSZY serwis
>jaki mozna sobie wyobrazic.

Tutaj bym sie nie zgodzil. Serwis HP jest tylko w Warszawie, a koszty naprawy
pogwarancyjnej sa bardzo duze. Na gwarancji takze nie sa male, kiedy trzeba
wyslac drukarke do W-wy i odebrac ja Servisc'iem na wlasny koszt (ponad 50 zl
bez ubezpieczenia). Trzeba takze wiedziec, ze w ostatnim okresie (ok. 1 rok)
jakosc napraw odczuwalnie spadla...

Serwis Epsona jest w wiekszych miastach, a osobiscie na serwis lodzki nie moge
narzekac...
Poronujac awaryjnosc drukarek obu firm, to jednak trzeba przyznac, ze HP psuje
sie czesciej - zwlaszcza "tanie" plujki, chociaz takze dosyc czesto zdarzaja
sie awarie Epsonow Stylus Color IIs...

>sagnes_at_free.polbox.pl

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|