Re: HP 690 vs Epson 500

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 08:54:57 MET

Czesc,

Ja uzywam HP690 od 6 miesiecy i nie narzekam, jakosc w czerni na papierze
POLLUX jest bardzo dobra i to nawet w trybie ECONO, oprogramowanie pod
WIN95 i WIN3.11 chodzi bez zarzutu - drukraka drukuje wzglednie szybko
tzn. jezeli chodzi o czysty maszynopis to wychodzi te 5stron/na minute -
nie liczac ze po 3 lub 4 stronach nastepuje przerwa w drukowaniu aby
przeslac nastepne poprcje - ale przerwa trwa jakies 3-6 sekund. Natomiast
jezeli chodzi o druk w kolorze to da sie to strzymac- chodz wydaje mi sie
,ze o wiele lepszeym zakupem do druku kolorowego bylby Espon Stylus .
Wydruki przeprowadzalem przy uzyciu zwyklych standardowych tuszy HP - nie
drukowalem z pojemnikiem fotograficznym - ale i tak zeby uzyskac
odpowiednia jakosc wydruku trzeba uzyc dobrego papieru najlepiej
specjalnie powlekanego bo POLLUSIE to tekst jest idealny nawet wykresy,
linie ale wydruk zdjecia nie najlepsz, drukwalem zdjecia na papierze
BOEDERA 300 DPI i dalo sie to ogladac - z odleglosci 30 -40 cm wydruk
wygladal jak prwzdiwe zdjecie
No to chyba wszystko.

Czesc