Re: HP 690 vs Epson 500

Autor: sagnes_at_free.polbox.pl
Data: Thu 27 Feb 1997 - 04:09:02 MET

On 26 Feb 1997 20:05:29 GMT, "Lech Zaciura" <lesz_at_zt.bialap.tpsa.pl>
wrote:

>W ostatnim numerze "Komputera" ukazal sie test drukarek atramentowych, w
>ktorym zwyciezyl Epson Stylus Color 500. Do tej pory mialem przekonanie, ze
>najlepszym wyborem jest HP 690 i jestem o krok od szarpniecia sie na nia.
>Czy ktos ma jakies wlasne praktyczne doswiadczenia, ktory model jest
>lepszy?
>Subiektywizm obowiazkowy! ;-)
>
>Bilbo

Coz, jak subiektywizm to prosie uprzejmie ;)

Generalnie Epson vs HP (ew. inne firmy)

IMHO (oraz w opinii kilku innych gosci)
Epson ma w Polsce NAJGORSZY serwis
jaki mozna sobie wyobrazic. Mam Stylusa 800
i nie narzekam, ale zobowiazania gwarancyjne
oraz serwis w ogole to fikcja. Na byle guano
czeka sie od cholery, czesci na miejscu prawie
nie ma itp. Epson ma (teoretycznie) fajna rzecz,
tj. glowice piezo, wymienia sie sam zasobnik,
wiadomo.
ALE:
primo - roznica w cenie zasobnika do Epsona
a glowicy z tuszem do HP jest prawie zadna
secundo - nie daj Bog, zeby sie glowica
zepsula (zdarza sie.) Kosztuje majatek,
w razie czego na wymiane w okresie gwarancji
nie licz, a czekac bedziesz ruski miesiac.
Nie wiem, jaki serwis ma HP jezeli chodzi
o drukarki, ale swego czasu mialem stycznosc
z paroma komputerami HP i poza drobnym starciem
na poczatku wspolpracy nie bylo problemow.

I to by bylo na tyle.

Pozdrowionka,
sagnes_at_free.polbox.pl