Re: Dekompilacja (Re: Problemy z AMD-Cyrix-Clipper - rozwiązanie.

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 10:41:53 MET

In pl.comp.pecet Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:
: Ryszard Glab wrote:
: > Niezupelnie. Jesli padnie mi dysk i padna mi wszystkie kopie ze
: > zrodlami programu to nie bede mial zadnych oporow aby skopiowac exe-ka
: > od dowolnego klienta ktory kupil ten program
: Tu nie powinienes miec oporow. Zawsze mozesz miec kopie rezerwowa (nawet
: od innego klienta). Wazne aby miec jedna instalacje programu.

A jak to Novell? Nie dam skopiowac - exe [lic w 4.0] ma zaszyty numer
seryjny, i dwa o tym samym numerze sie gryza w jednej sieci.
No chyba ze przyjedzie ktos z drugiego konca Polski :-).

J.