Dekompilacja (Re: Problemy z AMD-Cyrix-Clipper - rozwi您anie.

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 17:44:52 MET

Ryszard Glab wrote:
> Niezupelnie. Jesli padnie mi dysk i padna mi wszystkie kopie ze
> zrodlami programu to nie bede mial zadnych oporow aby skopiowac exe-ka
> od dowolnego klienta ktory kupil ten program

Tu nie powinienes miec oporow. Zawsze mozesz miec kopie rezerwowa (nawet
od innego klienta). Wazne aby miec jedna instalacje programu.

i nastepnie zupelnie
> legalnie bede mogl to zdekompilowac.

A po co. Jesli w licencji jest zakaz dekompilacji to nie.

> Poza tym wydaje mi sie ze w polskim prawie autorskim jest jakas furtka
> zezwalajaca na dekompilacje jesli producent programu nie zapewnia juz
> wsparcia dla tego programu -ale tego nie jestem pewien bo ostatni raz
> czytalem ustawe jakies dwa lata temu.

Nie spotkalem sie z czyms takim. Ale cos slusznego w Twojej wypowiedzi
jest.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz