Re: Konwersja i kompresja WAV - Ucho

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 09:33:08 MET

Tomasz Leszczynski wrote:

>-ciach-<

> Przy kompresowaniu z predkoscia 128 kb/s stopien kompresji
> faktycznie osiaga 1:10 a jakosc moim zdaniem jest nieodroznialna od
> oryginalu czyli stereo, 44kHz. Dla osob o szczegolnie wykwintnych
> malzowinach mozna ustawic sobie kompresje na 256 kb/s przy kompresji
> ok. 1:5.

Sorry ! Chyba slon Ci na ucho... ;)
Sproboj kompresowac spiew z gitara akustyczna a dowiesz sie o chodzi.
Prog bolu u mnie wystepuje przy 320 kb/s - moze mam lepszy sluch.
Natomiast w porownianiu do kasety mozna uzywac 256 kb/s i jest ok.

> Odtwarzanie przy pomocy programu WinPlay 3. Dla procesora 486 DX4-100
> nie moglem ustawic maksymalnych parametrow odtwarzania bo rwalo.
> Musialem dac downmix czyli mono :-( i polowe czestotliwosci
> odtwarzania czyli 22kHz chyba. Na Pentium dziala pieknie i bez
> problemow.

Procesor wazny, lecz sproboj nie otwierac podczas grania innych okien,
powinno byc lepiej. Ja uzywam MuseArc i Layer II - gra jak zloto

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka