Iomega ZIP

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 13:20:15 MET

Domin 'Alien' Wnek wrote:

 DW> Oj, chyba nie czytales calego postingu... Wiem, ze sie instaluja, i
 DW> niekoniecznie do katalogu Tools_95. Chodzi mi o to, ze wczesniejsza
 DW> wersja (4.0) w helpie (pod W95) mowila cos o programach Findit i 1-step
 DW> Backup, czy jakos tak. Ale pod W95 mi sie te programy nie zainstalowaly
 DW> (co ciekawsze, sa i chodza pod W3.11, ktore tez mam zainstalowane). A
 DW> wersja 5.0 juz w ogole o nich nie wspomina. Co jest grane?

1-step-backup pojawil sie dopiero w wersji 5.0 i dziala (nie jest wart grzechu,
chyba ze dla sekretarki). FindIt byl w starej wersji i tez dzialal. Powtorze:
nie mialem problemow z instalacja toolsow zarowno w starej, jak i nowej wersji.
Nie odpowiadam za to, co jest napiskane w helpach. Byc moze instalowales jakas
niepelna wersje - nie wiem. W kazdym razie wersja pelna tools 5.0 zajmuje ok. 6
MB (instalka, sure).