Re: Iomega ZIP

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 13:46:43 MET

RoMan Mandziejewicz wrote:

> Domin 'Alien' Wnek wrote:
>
> [...]
>
> Instalowalem na kilku komputerach Tools50 i nie zdarzylo mi sie, zeby sie nie
> zainstalowaly. Instaluja sie w katalogu \Tools_95
>
> --
>
> RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
> mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl

Oj, chyba nie czytales calego postingu... Wiem, ze sie instaluja, i
niekoniecznie do katalogu Tools_95. Chodzi mi o to, ze wczesniejsza
wersja (4.0) w helpie (pod W95) mowila cos o programach Findit i 1-step
Backup, czy jakos tak. Ale pod W95 mi sie te programy nie zainstalowaly
(co ciekawsze, sa i chodza pod W3.11, ktore tez mam zainstalowane). A
wersja 5.0 juz w ogole o nich nie wspomina. Co jest grane?

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek