Re: Zalozyc nowa grupe !!!!!

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 16:49:22 MET

Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<330EFE59.CBD_at_chem.uw.edu.pl>...

pl.comp.sys.pecet.hardware .
> niech i tak bedzie

> Uzytkownikom wingroze to mozesz mowic, a oni i tak swoje.
> Maja grupe pl.comp.os.win95 i co z tego ?

> Chodzi o zasade, jak o hardware to o hardware i juz
> nazwa pl.comp.pecet sugeruje ogolna rozmowe o pecetach
> a nie o hardware
>
> --
> Wojciech Galazka
> Computer Security Advisor

Zacytuje kilka naglowkow z pl.comp.os.win95:

Modemy ADI
GENIUS ScanMate Color / skaner ręczny kolorowy LOGITECH
itp. -- nie wspominajac o dyskusjach na temat Polboxu. Czy nie uwazasz tego
za zasmiecanie grupy, poniewaz te wiadomosci powinny znalezc sie na
pl.comp.pecet. Nigdy nie osiagniesz calkowitej "czystosci" grupy, zawsze
ktos rzuci cos nie na temat i nie ma co sie goraczkowac.

Pozdrawiam,

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl