Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 11:58:14 MET

Tomasz Fidecki wrote:

[o "prawdziwych OS-ach"]

> Moja definicja jest taka: Prawdziwy to taki, ktory mozesz zaproponowac
> jako rozwiazanie komercyjne. A nieprawdziwy, to taki do domku, do
> pogrania, to nic ze sie czasem zawiesi, czasem całkowicie padnie... w
> tym zastosowaniu to ujdzie.

Ta definicja absolutnie wyklucza linuxa (program darmowy czyli zupelnie
niekomercyjny) a po czesci i OS/2 (niepewna przyszlosc skoro nawet IBM
waha sie czy go promowac). Zostaj wlasciwie NT, i "komercyjne" Unixy
(tzn. wspierane przez jakas firme) jako serwery i stacje robocze (w tej
kolejnosci bo wiecej sie sprzedaje tych pierwszych) oraz... Win95 (nie
do każdego zastosowania, ale dla urzedniczki na biurko pewnie najlepsze
rozwiazanie).

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland