Re: Dlaczego Windows?

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 08:25:23 MET

Andrzej Lewandowski wrote:

> Co to znaczy "prawdziwy system operacyjny' i "nieprawdziwy system
> operacyjny", oraz jak je odroznic od siebie? Czy moze "totalnie
> mieprawdziwy" albo tylko "czesciowo nierawdziwy"? Cos jak "jajeczko
> czesciowo nieswieze"?... Czy jest jakis papierek lakmusowy, albo co
> zeby je odroznic? Albo moze jak jajeczko, po zapachu?...

Moja definicja jest taka: Prawdziwy to taki, ktory mozesz zaproponowac
jako rozwiazanie komercyjne. A nieprawdziwy, to taki do domku, do
pogrania, to nic ze sie czasem zawiesi, czasem całkowicie padnie... w
tym zastosowaniu to ujdzie.

> Andrzej Lewandowski
>
> P.S. Przypomina mi sie jak w Sowietach zostalem aresztowany za
> robienie "nieprawdziwych zdjec". Fotografowalem albowiem slumsy
> w jakims miescie...
>
> P.S.P.S. Nie pamietam, kiedy mi sie ostatnio Windowsy (3.11, 95
> i NT) ostatnio przwrocily. Natomiast komputer a OS/2 albo LINUXem
> zawsze wlaczam z drzeniem w sercu...

Ciekaw jestem ile razy wlaczales komputer z OS/2 lub linux... Ja po
pierwszym wlaczeniu unixa (akurat niewazne jakiego) do dzis nie moge go
wylaczyc (oczywiscie w przenosni).

   _________
  |_   _|_ _| Tomasz Fidecki
    |_||_|    IRC Fido on #plock #polska