Re: WINDOWS 96

Autor: Mariusz Fras (maf_at_i17unixb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 11:46:47 MET

SZTAJMES (Sztajmes_at_Warszawa.Szmulki.com) wrote:
: > TRAGEDIA. Oto czego sie doczekalismy. M$ wychowal nam uzytkownikow
: > komputerow , ktorych satysfakcjonuje system , ktory PADA !!!! , ale
: > za to latwo sie instaluje ponownie.

: A poza tym potrafisz cos madrego powiedziec ????
: Dla mnie to koles jestes BERET ;)))

To powyzej jest za to bardzo madre.
Panowie cos z wami nie tak (ta i inne wypowiedzi).
FACET PISZE ZE SYSTEM MU PADA ALE LATWO SIE INSTALUJE WIEC JEST ZADOWOLONY.
Wedlug mnie to jest chore. I tylko to krytykowalem. Nawet nie pisalem czy ten
czy inny system jest lepszy czy gorszy do czegos tam (chociaz mam zainstalo-
wane: DOS/Windows, OS/2 i Windows NT a w pracy korzystam z roznych Unixow
wiec moglbym tu to i owo skomentowac).
Zreszta ci co chca niech sobie korzystaja ze swych wspanialych systemow, ktore
im padaja co jakis czas.

maf