Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 00:07:47 MET

Gregorio Kus wrote:

> to swiadczy tylko o tym ze wogole jeszcze nie widziales
> prawdziwego systemu operacyjnego.
> o niczym wiecej

Co to znaczy "prawdziwy system operacyjny' i "nieprawdziwy system
operacyjny", oraz jak je odroznic od siebie? Czy moze "totalnie
mieprawdziwy" albo tylko "czesciowo nierawdziwy"? Cos jak "jajeczko
czesciowo nieswieze"?... Czy jest jakis papierek lakmusowy, albo co
zeby je odroznic? Albo moze jak jajeczko, po zapachu?...

Andrzej Lewandowski

P.S. Przypomina mi sie jak w Sowietach zostalem aresztowany za
robienie "nieprawdziwych zdjec". Fotografowalem albowiem slumsy
w jakims miescie...

P.S.P.S. Nie pamietam, kiedy mi sie ostatnio Windowsy (3.11, 95
i NT) ostatnio przwrocily. Natomiast komputer a OS/2 albo LINUXem
zawsze wlaczam z drzeniem w sercu...