Re: Cirrus Logic i dzwiek

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 18:29:29 MET

On 18 Feb 97 at 16:18, Robert Osowiecki pisal(a):

> Mam problem ze swoja karta graficzna (CL 5428), ktory polega na tym,
> ze w trybach SVGA podczas odswiezania obrazu z karty muzycznej
> wydobywaja sie nieprzyjemne trzaski. Czy ktos wie, jaka jest tego
> przyczyna i jak rozwiazac ten problem ?

U mnie jest dokładnie tak samo. Mam CL 5428 i SB 2.0 (org., 8-bit,
mono). Strasznie trzeszczy przy SVGA, ale tylko w DOS-ie - pod WIN jest
ok. Myslałem, że to z winy mojej leciwej muzycznej, ale skoro inni mają
te same problemy z CL, to znaczy, że to jego wina.

Pozdrowienia,

Piotr Jastrzebski, student UL, Lodz
e-mail: piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl