Re: Pady windy a pady Quake-a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 18:16:41 MET

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) wrote:
>A mnie zastanawia jedna rzecz. Dlaczego, jak winda pada, to wszyscy, że
>fatalnie napisana, że kod do .... Ale jak się Quake wywala, no, to na pewno
>sprzęt wadliwy. Czyżby większość (na szczęście widzę, że nie wszyscy) była
>święcie przekonana o bezbłędności kodu Quake-a?

nie o to chodzi. quake wystarczy uruchomic zeby zaczac testowac.
a winde trzeba zainstalowac.

trudno tu mowic o wyzszosci quake nad winda. tak sie jednak sklada ze
pod quake worda nie uruchamiasz, wiec kod moze nie byc do konca dobrze
napisany. winda to natomiast cos, co mialo byc systemem operacyjnym.
a przy systemach byle byk wylazi na wierz jak dzuma.
co zreszta doskonale widac w postaci biadolenia na winde i tym podobne ;)))