Re: Cirrus Logic i dzwiek

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 14:33:42 MET

On Wed, 19 Feb 1997 18:29:29 +0100, Piotr Jastrzebski >
>U mnie jest dokładnie tak samo. Mam CL 5428 i SB 2.0 (org., 8-bit,
>mono). Strasznie trzeszczy przy SVGA, ale tylko w DOS-ie - pod WIN jest
>ok. Myslałem, że to z winy mojej leciwej muzycznej, ale skoro inni majš
>te same problemy z CL, to znaczy, że to jego wina.

A przy okazji, czy SB 2.0 (ten staruszek) chodzi komus na plycie Soyo
z procesorem K5 75 MHz i G95? Bo mnie nie chce (winda wiesza sie przy
starcie, jakby byl problem z przerwaniem, adresem itp.) Sprawdzalem
wszystkie ustawienia na hardwarze i w windzie. Niby sie zgadza, a
jednak nie chodzi... Moze SB 2.0 juz nie pojdzie z taka plyta i
prockiem ?

Pozdrawiam

--
Krzysztof Romanski