Re: NCR - SCSI

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 01:09:52 MET

"Damian Niewiadomski" <raven_at_free.polbox.pl> writes:

> Ostatnio do Philipsa CDD 2600 sprzedawca proponowal mi sterownik NCR SCSI ,
> nie Adapteca tylko to . Czy ktos mial juz z tym do czynienia , ile to tak
> naprwade jest warte ( bo tanie to to jest ) . A jak juz tak to jaki
> najlepiej kupic - ma chodzic z nagrywajka JVC lub Philipsem .

Jest to mniej-wiecej tyle warte, ile kosztuje - w koncu ile moze kosztowac
kawalek laminatu, jedna kostka i pare innych mniejszych patentow. To samo
mozna zreszta powiedziec o Adaptec'ach, tyle ze te _sa_ drozsze.

Jest to dosc dobry sterownik, a biorac pod uwage cene jest swietny.
Kiedys robilem testy, byl mniej wiecej tak samo wydajny co Adaptec PCI
(nie pamietam jaki, jakis zwykly - FAST SCSI) - pod Linuxem. Nie wiem
jednak, jak sie z tym obchodzic pod DOSem.

--
Krzysztof Halasa