Full Duplex pod Awe32 PnP - problem ponownie

Autor: Marek Sztukowski (sztukows_at_andante.ae.katowice.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 09:40:16 MET

Czesc,

Ja znowu z pytaniem o AWE32 i full duplex - czy problem ze zniknieciem
przycisku Midi w mikserze wystepuje zawsze po zainstalowaniu nowych
driverow - czy tylko ja mam pecha - poza tym jak mam korzystac ze starego
miksera skoro to wlasnie jemu ten przycisk znikl. Mam oryginalna karte AWE
tyle ze oprogramowanie w wersji niemieckiej!!! - mi to nie przeszkadza ale
czy nowym driverom - poza tym te drivery to upgrade lub update starych tam
nie ma nowego miksera czy ctwave32 itp....
Chyba ze sa jeszcze jakies inne drivery z serii upgrade!!!!

Moze napisze jeszcze, ze procedura instralacyjna upgradu chodzi normalnie,
drivery instaluja sie program kaze zrebootowac system i jest ok, w panelu
sterowania w system pojawia zakladka z wyborem do AWE fullduplexu i
3dsound'a - zauwazylem tylko ze czasami przy wlaczaniu fullduplexa (po
wczesniejszym jego wylaczeniu) Win wypisuje ze sa problemy z mikserem.

Nie wiem co z tym zrobic.

Zreszta zanim zainstalowalem ten update wszystko bylo ok przerwania itp.
Po instalacji tez bylo ok!!!, ale po deinstalacji i zainstalowaniu
normalnych driverow w panelu styerowanoa w system pisalo ze jest konflikt
przerwan ale karta i tak dziala, a znowu po update nbbie pisalo ze jest
konflikt - ogolnie Win95 nie przypadl mi do gustu - no ale coz!?

Moja konfiguracja komputera to:
P100 32MB 1.6GB HDD Plyta PnP - Pa 2002 i Karta Diamond 64 dram i no i Awe
32 PnP.

Dzieki za wszelka pomoc