Re: Full Duplex pod Awe32 PnP - problem ponownie

Autor: Tomek Bonarowski (bonar_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 19:33:56 MET

> Czesc,
>

> Ja znowu z pytaniem o AWE32 i full duplex - czy problem ze zniknieciem
> przycisku Midi w mikserze wystepuje zawsze po zainstalowaniu nowych
> driverow - czy tylko ja mam pecha

Po zainstalowaniu najnowszych driverow v 4.33.9 "znika" wyciszanie MIDI.

Zwroc uwage, ze tylko ten przycisk w starych driverach byl nieodlacznie skojarzony z wyborem zrodla nagrywania. Wszystkie inne przycicki wyboru zrodla nagrywania (MIC, LINE IN, CD IN) dzialaly niezaleznie od przycisku wyciszania, tzn. mozna bylo np. nagrywac plik WAV z kazdego z tych zrodel bez jednoczesnego podschluchu. Nie dalo sie tego zrobic jedynie dla wejscia MIDI AUDIO IN. Najprawdopodobniej istnieje jakies ograniczenie sprzetowe na karcie i z tego powodu Creative zdecydowali sie po prostu usunac ten przycisk.

- poza tym jak mam korzystac ze starego
> miksera skoro to wlasnie jemu ten przycisk znikl.

Mialem na mysli skorzystanie ze starszej wersji drivera (np. v 4.28.7), w ktorej przycisk ten jest (wersja ta posiada rowniez "pelny" duplex)

 Mam oryginalna karte AWE
> tyle ze oprogramowanie w wersji niemieckiej!!! - mi to nie przeszkadza ale
> czy nowym driverom - poza tym te drivery to upgrade lub update starych tam
> nie ma nowego miksera czy ctwave32 itp....
> Chyba ze sa jeszcze jakies inne drivery z serii upgrade!!!!

Wybacz, ale niezbyt zrozumialem o co Ci chodzilo....

-=TomeK=-