Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 01:36:38 MET

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>12 Feb 1997 20:38:59 GMT, Tomasz Stafinski <stefan_at_pol.lublin.pl>

>Oj, poznalibyscie lepiej wroga porzadnie! :)
>Juz mi rece opadaja... :)
>I to maja byc "prawdziwi" OS-iarze-fachmani??? :)))
>W skrocie jest zapisana dlugosc, czas i data ostatniej modyfikacji i
>jeszcze jakies pierdoly. Oprocz nazwy, oczywiscie.

>A w jaki sposob winda ma wykryc zmiane polozenia pliku, gdy ona
>zostala dokonana pod DOS-em? A jak taka zmiane wykrywa OS?

Nie wiem, jak to sie dzieje od strony technicznej. Moge opisac, jak
to dziala z punktu widzenia uzytkownika. Jeżeli utworzysz sobie obiekt
programu, np. wskazujacy plik C:\TCPIP\BIN\TRACERTE.EXE, potem
uruchomisz Norton Commandera i przeniesiesz plik do C:\, to po
wyswietleniu ustawien obiektu jest juz w nim zapisana sciezka
C:\TRACERTE.EXE.

>Caly czas zastanawiam sie co ja z obiektowosci mialbym miec
>pozytecznego... ;)))

A no chyba na przyklad to, co opisalem powyzej... I troche
innych wygodnych rzeczy tez.

>Jakiegos programu? Chodzi pewnie o dosowe...
>Mozna ustawic takie parametry jak:
>a) ogolne
>atrybuty
[...]

W Windows 3.x to sie nazywa PIF editor, ustawienia ma identyczne.
Do ustawien VDM Warpa ma sie to tak, jak regulacja wysokosci
kierownicy w hulajnodze do ustawiania miejsca pracy kierowcy
w Lexusie 400.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl