Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 01:36:21 MET

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Oj, lame :))). Tylko nie wiem czy ten, ktory pokazal czy ten, ktory
>uwierzyl :))). Ze to jedyny sposob.

Jezeli chodzi Ci o PIF-y rodem z Windows 3.1, tylko z calkiem pop....
edytorem, to je znalazlem i tez zaczalem kwiczec ze smiechu.
Czy chcesz mi udowodnic, ze G95 ma lepsza implementacje i
konfiguracje VDM-ow niz OS/2 ? Jesli tak, to proponuje dalszy ciag
dyskusji przeniesc na pl.rec.hihot :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl