Na czym polega strategia M$ ?

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 01:57:15 MET


Na wypuszczeniu nie dokonczonego produktu (wide: W'95) i wmowieniu
odbiorcom, za pomoca dobrej reklamy , ze jest to "jedyna sluszna droga".
Potem nalezy poczekac , az uzytkownicy przetestuja produkt i wskaza usterki
. W ten sposob obniza sie koszty testowania softu. Nastepnie z gotowa lista
bledow przystepuje sie do poprawienia produktu , ktory ( juz z nowa
etykieta np: W'97,5) sprzedaje sie ponownie nabywcy , ktory placi poraz
drugi za to, za co zaplacil przy pierwszym zakupie.
Czyz BG nie jest genialnym ..... oszustem?
Tym bardziej ,ze konkurencja w tym czasie "traci zeby" starajac sie
wypuscic ukonczona wersje swojego produktu ( wide: IBM OS/2 WARP)

-- 
Wojciech Wojciechowski
wuwu_at_free.polbox.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:40 MET DST