Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 23:52:25 MET

"Jacek H. Herman" <jacekh_at_gazeta.pl> wrote:

>bardzo chetnie przesiadlbym sie na ”prawdziwy” system operacyjny
>(mam kumpla, ktory od lat ostro namawia mnie na linuxa), ale pod
>warunkiem, ze bedzie dzialac PhotoShop, Corel, Painter i baaardzo duzo
>innych programow.

Czy Twoich wymagan nie spelnia przypadkiem NT workstation ?
To _jest_ prawdziwy system operacyjny.

>A ze rozni skadinand godni szacunku guru uwazaja WSZYSTKICH uzytkownikow
>Windozy za lamerow... coz, ich problem. Kwestia definicji, jak sadze.
>[...]

Gdzie, kiedy i od kogo slyszales slowo 'lamer' ?
bo na 'pececie' nie widzialem go w tym kontekscie od dosc dawna
(a w kazdym razie nie rzucilo mi sie w oczy)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl