Re: Windows 96

Autor: Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 01:35:50 MET

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> napisał(a) w artykule
<330e05e8.11834360_at_news.nask.pl>...

> Co ma Excel 7, czego nie bylo w Excelu 6 ?
> Analogiczne pytanie odnosnie Worda 7 i Worda 6.
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Nie chodzilo mi o roznice pomiedzy wersjami programow (BTW Excel 7 dziala
mi szybciej niz wersja 6, ale to moze tylko wrazenie subiektywne), ale o
natywnosc -- jezeli w OS/2 musze doinstalowac Windows zeby uzywac Excela,
to ja dziekuje -- wydaje mi sie to troszeczke bez sensu.

--
Marcin Jedrysiak
jedrys_at_it.com.pl