Re: Translatory . Pytanie?

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 16:58:51 MET

"Darek Szczepanik" <zitbeg_at_free.polbox.pl> wrote:
>Czy jest jakiś program do tłunaczenia plików tekstowych z j.angielskiego na
>polski?
>Jeśli tak to jak się nazywa i gdzie go można znaleść?

Coo? Do tlumaczenia tekstow? Program? Wypluj to slowo, bo strace
prace... ;-) Ja na razie nie ma programow do tlumaczenia tekstow.
Jezyk jest na szczescie zbyt zniuansowany, zeby mozna bylo powierzyc
tlumaczenia blaszakom.

P.S. Jezeli masz cos do przetlumaczenia, to przyjme zlecenie. Pisz na
email.

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl