Re: pobawmy sie we wrozby - zapraszam

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 15:46:49 MET

Pawel Wimmer wrote:

> Na milosc boska! Zaproponowalem nie klotnie na temat wyzszosci, tylko
> wlasne oceny co do dominujacych standardow. Moja jest jak wyzej.

Dominujących standardów w www? To nie ma nic wspólnego z żadnym systemem
operacyjnym. A przynajmniej nie powinno mieć.

> Najwidoczniej nikt nie zaryzykuje twierdzenia ze Warp, Linux czy co
> tam jeszcze, bo z gory wiadomo, ze to nieprawda (to moja ocena).
> Wszyscy jakos omijaja ten temat, ale chetnie pisza o tym, jakie te
> Windows sa fatalne :-(((

Jeśli już musimy toczyć dyskusję na temat wyższości, oops... , raczej
dominacji systemów operacyjnych, to chyba na pececie. Tutaj jest to nie
na temat.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********