Re: pobawmy sie we wrozby - zapraszam

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 15:54:35 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> cytuje, nie siebie (niecenzuralne) "kurwa ! znowu sie wyjebalo !!!".
> Niestety bardzo czesto to slysze odnosnie windows, ja na szczescie
> nie musze tak wolac, co znakomicie poprawia moj nastroj, oraz pozwala mi
> na 'niemanie' kompleksu nizszosci :))))

To ja zacytuję kolegę z medycyny, który tak skwitował to wieszanie się
Windows:

"To nie jest żadna wada systemu z medycznego punktu widzenia. To jest
jego normalna cecha gatunkowa. Jeżeli defekt ujawnia się wystarczająco
regularnie, to przestaje być defektem. Tak jak menstruacji nie traktuje
się jako chorobę, bo pojawia się regularnie, tak wieszania się windows
nie uznaje się za defekt."

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********