Re: Dlugosc kabla w sieci

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_pol.lublin.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 15:39:42 MET

jigit_at_free.polbox.pl pisze:

> A czy bedzie dzialac siec na cienkim koncentryku polozonym na zewnatrz
> budynku tak gdzies odl. od 50 do 100m?
Nie ma problemu. U mnie w akademiku jest około 170m koncentryka 50om
na zewnątrz i jeśli żaden $!@#$ nie rozłączy to wszystko gra. Tylko
jedna rzecz - żadnych złączek na zewnątrz bo inaczej po tygodniu
będziesz płakał.
> A jezeli tego sie nie robi to jakie rozwiazanie zastosowac (licza sie
> rowniez koszty-prywatne polaczenie)
> Tzn nie mam mozliwosci prowadzenia kabla wewnatrz budynku,
> poniewaz chodzi o podlaczenie komputerow z parteru na I pietro (dosc gruby
> strop).
A nie masz instalacji telewizyjnej? Przecież przewód antenowy powinien
biec w rurkach, i nie powinno być problemu z dołożeniem jeszcze jednego
kabelka. Oczywiście pod warunkiem, że jesteś z kumplem w tym samym pionie.

--
Stefan - Tomasz Stafinski
Politechnika Lubelska