Re: HP Deskjet 600 i siec

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 15:46:50 MET

Tomek Koszewar wrote:

> Ta drukarka nigdy nie potrafiła drukować w sieci. HP zrobiło ją jako
> drukarkę osobistą, nie sieciową. U mnie w firmie jest cos ok. 25 takich
> drukarek i żadnej nie udało się udostepnić w sieci ( WfW i Novell 4)
Hi
Nie wiem jak tam Novel/Winda, ale my tu mamy WinNTServer z ta drukarka,
ja jeszcze na dodatek jedna taka lokalnie, ale wyexportowana.
Klienci to win95 (kiedys wfw) i moge drukowac co chce i gdzie chce (inni
u mnie tez pod warunkiem, ze ze akurat nie lata linux :-) )

gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |