Re: HP Deskjet 600 i siec

Autor: Tomek Koszewar (araya_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 08:14:55 MET

Ta drukarka nigdy nie potrafiła drukować w sieci. HP zrobiło ją jako
drukarkę osobistą, nie sieciową. U mnie w firmie jest cos ok. 25 takich
drukarek i żadnej nie udało się udostepnić w sieci ( WfW i Novell 4)

  ===  Tomek Koszewar  ===
 mailto:araya_at_free.polbox.pl
Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> napisał(a) w artykule
<3300E91C.1BF0_at_waw.pdi.net>...