Re: HP Deskjet 600 i siec

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 22:56:30 MET

Piotr Manturzyk <gandalf_at_mailserv.fh-merseburg.de> napisał(a) w
artykule <3301D7DA.6988E965_at_mailserv.fh-merseburg.de>...

> Hi
> Nie wiem jak tam Novel/Winda, ale my tu mamy WinNTServer z ta
drukarka,
> ja jeszcze na dodatek jedna taka lokalnie, ale wyexportowana.
> Klienci to win95 (kiedys wfw) i moge drukowac co chce i gdzie chce
(inni
> u mnie tez pod warunkiem, ze ze akurat nie lata linux :-) )
Mam HP540 i w iinstrukcji ma napisane, że nie nadaje się
do pracy w konfiguracji sieciowej - rozdz. "Instalacja
oprogramowania drukarki". Trzeba zobaczyc w instrukcji
od HP 600 (sa to podobne drukarki), czy nie jest to samo
napisane. Faktem jest, że w firmie, gdzie ja kiedys kupowalem
drukarki właczone byly poprzez siec do komputera i w ten sam
sposob byla sprawdzana maja i chodzila. Ale napis w instrukcji
na ten temat jednak sie znajduje.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski pbar_at_bydg.pdi.net