Re: Windows 96

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 00:59:26 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Jezeli mozesz, to sprobuj OS/2.

Moze bym nawet i sprobowal, ale w zasadzie wywalanie sie Windozy nie
jest az tak upierdliwe, zebym chcial calkowicie zmieniac system,
przyzwyczajenia itp. Nigdy nie operuje na bardzo wielu aplikacjach,
nie zajmuje sie CADem ani innymi skomplikowanymi sprawami. Praktycznie
pracuje wylacznie w Wordzie, czasem Excelu, oraz korzystam z WinFaxa.
Do tego dochodzi Internet i zwiazane z tym aplikacje. W Wordzie mam
autosave nastawiony na 3 minuty, wiec nawet jezeli nastapi zwalka, to
trace 3 minuty pracy. Do tego dochodza wymogi kompatybilnosci. Musze
czytac i pisac w Wordzie i Excelu, bo na tym pracuje sie w "firmie"...
Poza tym potrzebny mi DOS do gier (wymog absolutny ;-] ) Ja wiem, ze
Windoza to lamerstwo i "sztuka cierpi", ale w moim przypadku przejscie
na OS czy linux wywolaloby wiecej klopotow niz pozytku...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl