Re: Windows 96

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:38:04 MET

venom_at_beauty.ternet.pl (Michal Szybisz) wrote:

>Moze bym nawet i sprobowal, ale w zasadzie wywalanie sie Windozy nie
>jest az tak upierdliwe, zebym chcial calkowicie zmieniac system,
>przyzwyczajenia itp.
>[...] Do tego dochodza wymogi kompatybilnosci. Musze
>czytac i pisac w Wordzie i Excelu, bo na tym pracuje sie w "firmie"...

Powtarzam: uzywam pod OS/2 Worda 6.0 PL i Excela 5.0 PL
Ja tez musze zachowac kompatybilnosc z formatem dokumentow w firmie.
Chodza bez najmniejszych problemow i prawie przestaly sie wywalac.

Dosc czesto mam 'na pokladzie': Worda 6, Excela 5, program w Foxpro,
obsluge dialup-a do Internetu, PMMaila, Forte Agenta, FTP, klienta
IRC i jeszcze pare drobiazgow w rodzaju novellowskiego Pcosole
czy Syscona. Zdarza sie, ze rownolegle formatuje dyskietki albo cos
na nie zrzucam ARJ-em. To wszystko naprawde chodzi i naprawde
wielozadaniowo. Komputer 486dx4/133, 32 MB RAM.

>Poza tym potrzebny mi DOS do gier (wymog absolutny ;-] )

Hmm, z tym gorzej :-) Wiele gier daje sie uruchomic w sesji
DOS-owej pod OS/2, a na pozostale jest sposob pod tytulem 'dual boot'.
Ja wprawdzie nie gram, ale tez mam z boku 100 MB partycje z DOS-em
i Windows 3.11, bo nie chce mi pod OS-em chodzic Palindrome Backup
Director. Na szczescie nie musze go czesto uruchamiac :-)

>Ja wiem, ze
>Windoza to lamerstwo i "sztuka cierpi", ale w moim przypadku przejscie
>na OS czy linux wywolaloby wiecej klopotow niz pozytku...

Nie mowilem, ze lamerstwo, ani ze "sztuka cierpi". Po prostu
serdecznie zachecam do sprobowania OSa - moja wydajnosc pracy
wzrosla dzieki niemu co najmniej trzykrotnie. Co do Linuxa,
to 'mecze' go sobie na boku i zastanawiam sie, czy i do czego
daloby sie go w firmie wykorzystac. Na razie nie mam takiego
zastosowania (moze uda mi sie w koncu zalatwic 'staly drut'
do Internetu, to wtedy bedzie jak znalazl), a w ogole to z
darmowych Unixopodobnych bardziej mi sie podoba FreeBSD.
(No, jak Kłoczek to przeczyta, to dopiero mi sie oberwie.
Mam nadzieje, ze mnie juz dawno wrzucil do killfile-a ;-))) )

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl