Re: FreeAgent

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 01:53:06 MET

On 10 Feb 97 at 21:17, Grzegorz Bodaszewski pisal(a):

> Poczty tak, newsów nie. Protokół NNTP jest 8-bitowy.

Choc nie jestem masochista to peceta czytam via listproc i jakos
widze te nieszczesne osmiobitowe kodowanie. Pegasusa tez mam
skonfigurowanego na 8 bit.

ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

Ale bedzie numer jak zostana zle przeslane :-) Pegaz, trzymam kciuki
za ciebie.

> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski