Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 22:18:18 MET

On Mon, 10 Feb 1997 17:04:16 +0100 (CET), StaCH_at_tpnet.pl wrote:

>Mam powazne watpliwosci, ze to
>kiedykolwiek nastapi. Skoro czytam
>w Fido, ze uzytkownicy przyzwyczajaja
>sie do tego, ze Winda pada raz dziennie
>lub czesciej a prasa utwierdza ich w
>przekonaniu, ze dokonali slusznego wyboru
>to mam wrazenie, ze dziala to tak samo
>jak glosowania po "upadku" komucha :-(((
>tzn, wszyscy mieli ich dosyc jak rzadzili
>wiec za kare wybrali ich na nastepne kadencje.
>Nie jestem socjologiem aby to zjawisko
>sklasyfikowac ale tak jest :-(((

ja tez nie jestem socjologiem, ale zjawisko potrafie sklasyfikowac.
nazywa sie ono glupota i jest jedynym znanym mi bytem realnym
(nie abstrakcyjnym), ktore ma miare~ nieskonczona~.

Grego

p.s. miara niech bedzie ze w sensie Riemanna czy Lebesgue'a, nie wazne
;-)

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi