Windows 96

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Tue 11 Feb 1997 - 21:29:14 MET

On 1997-02-10 Grego said:

>ja tez nie jestem socjologiem, ale zjawisko potrafie sklasyfikowac.
>nazywa sie ono glupota i jest jedynym znanym mi bytem realnym
>(nie abstrakcyjnym), ktore ma miare~ nieskonczona~.

To pojdzmy dalej?
Mamy bardzo mala wydajnosc na
zatrudnionego wlasnie miedzy innymi
z braku sensownej komputeryzacji. Jak
mozna okreslic decydentow od "polityki
gospodarczej" ktorzy do tego prowadza?
Wczoraj minister powiedzial, ze wstydzil
sie powiedziec koledze z zagranicy ile
osob zatrudnionych jest w polskich
elektrowniach co oczywiscie wplywa na koszt
energii tam wytwarzanej.
Bank PKO ma powazne klopoty ze zmiana
numeracji kont i w ogole ze skomputeryzowaniem
wymiany informacji o przeplywie pieniedzy.
Co mozna powiedziec o ludziach zatrudnionych
tam w pionie "informatyki" , ktorzy nie potrafia
wprowadzic najczesciej uzywanych numerow kont
pod klawisze funkcyjne terminala?
To wszystko jest chore i w takiej sytuacji
rozdmuchuje sie na rynku ped za "najnowoczesniejsza"
technologia INTEL+MS, ktorej nikt realnie
nie potrafi wykorzystac oprocz domowych zabaw.
Szlag mnie trafia jak mam rozmawiac z takimi
specjalistami a jutro ide na kolejna taka rozmowe
w sprawie komputeryzacji bibliotek :-((((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;37;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive